[O1] Logi - proszę o analize

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aniam111
    Rider
    • 2009
    • 436

    [O1] Logi - proszę o analize

    Le-Ce, coś mi się zdaje, że oba Mietki mają fabryczny kaganiec do 250km/h + wiek i przebieg oraz kiepskie paliwo, więc 240 to był ich kres możliwości. nie dziw się zatem, że pogratulowali Ci kondycji auta. nie każda Octa to auto dla "kapelusznika na emeryturze" i potrafi pognębić.
    AniaM
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
    O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
  • BziKu
    Classic
    • 2007
    • 1

    #2
    [O1] Logi - proszę o analize

    Witam,
    Mój AHF ostatnio zaczął łapać notlaufy przy mocnym przyspieszaniu.
    Z logów widać, że turbina przeładowuje (błąd 17965), poza tym przepływka chyba tez niedomaga, ale to są moje przypuszczenia.
    Poza tym w okolicach 2000rmp przyspieszając z dołu na wysokich biegach odczuwam wibracje/drgania.

    Silnik AHF - przebieg 270kkm, po wirusie (przy 150kkm), turbina, przepływka i cały osprzęt silnika jeszcze ori.

    Prosiłbym obeznanych w temacie o głębszą analizę logów.

    Próba dynamiczna:
    Log (003)
    Log (008)
    Log (010)
    Log (011)


    Próba statyczna:
    Grupy normalne:
    Log (000)
    Log (001,002,003)
    Log (004,005,006)
    Log (007,008,009)
    Log (010,011,012)
    Log (013,015,016)
    Log (019,020,021)
    Log (022,023,024)


    Basic Settings
    Log (BS 000)
    Log (BS 003)
    Log (BS 004)
    Log (BS 011)

    Dzięki z góry za jakiekolwiek sugestie..

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      masz turbine do czyszczenia i poczatek wtrysku do ustawienia a reszta jest ok .jak zrobisz to fura znowu bedzie latac
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • krzysiek13
        L&K
        • 2010
        • 1155

        #4
        Podepnę się pod temat. Załączam logi z octavki ASV. Na dwóch zaworkach, jeden pewny w 100%, było dokładnie to samo. Raz nie złapał notlaufa, a doładowanie oscylowało w granicach 1800. Po sprawdzeniu podciśnień stawiam na stojącą dęba geometrię. Potwierdźcie lub zaprzeczcie zanim pójdzie do czyszczenia
        Załączone pliki
        Octavia

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          tak ta turbina nadaje sie tylko do czyszczenia ona naprawde musi stac deba bo masz wysterowanie n75 w 95% a doładowanie dalej rosnie
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • karlito1982
            Rider
            • 2009
            • 720
            • Octavia III combi (5E5)
            • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #6
            tez mialem 17965...do czyszczenia z turbiną i po problemie.przy okazji zmien gruszke
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25050

            Komentarz

            Pracuję...